Vidinė hipertenzija

vidinė hipertenzija

GEGUŽĖS 17 d. – PASAULINĖ HIPERTENZIJOS DIENA

Sveikata Pasidalink straipsniu Dažniausiai žmonės aukštą kraujospūdį Hipertenziją bando kontroliuoti vaistais. Tačiau pakoregavus savo gyvenimo būdą — galime natūraliai jį susireguliuoti. Hipertenzijos požymiai — galvos vidinė hipertenzija, skausmas pakaušio srityje, pykinimas, dažnas šlapinimąsis.

Aukštas kraujospūdis

Šie pojūčiai tikrai gali kelti didelį diskomfortą. Tad prieš griebdamiesi dar vienos tabletės, pamėginkime natūraliai sumažinti savo kraujospūdį.

Hipertenzija – liga, kurios norisi išvengti

Štai net  10 būdų kaip galite tai padaryti: Valgykite bananus ir avokadus. Jie puikiausias kalio šaltinis. Vienas bananas turi apie mg, avokas — mg kalio.

vidinė hipertenzija

Kalis mažina blogą natrio druskos poveikį spaudimo kėlimą. Mažinkite druskos vartojimą. Per didelis druskos vartojimas, kelia kraujo spaudimą. Žmonėms, kenčiantiems nuo didelio kraujospūdžio patartina per dieną suvartoti mažiau nei mg druskos.

Pasaulinę sveikatos dieną – hipertenzijos prevencija

Visose pusfabrikačiuose yra labia didelis kiekis druskos, todėl stenkitės riboti tokį maistą. Valgykite citrusinius vaisius. Jose gausu vitamino C, kuris tiesiogiai padės mažinti kraujospūdį arba netiesiogiai: pirmiau sumažindamas cholesterolio kiekį, ko pasekoje mažės kraujospūdis. Mažinkite arba visiškai atsisakyti alkoholio. Alkoholis turi įtakos kepenų sugebėjimui metabolizuoti kai kuriuos hormonus, pavyzdžiui, reniną ir angiotenzną, kurie daro tiesioginę įtaką kraujo spaudimui.

Pagalba širdžiai per vasaros karščius Karštomis vasaros dienomis, kai labiau prakaituojame, galime pasijusti prastai. Pirmoji apie save dažniausiai praneša širdis, kuri neramiai spurda krūtinėje. Kai kurie žmonės tomis prastos savijautos akimirkomis jaučia širdies permušimus, smarkų širdies plakimą. Šių simptomų daugelis išsigąsta, nes bijo, kad gali ištikti infarktas arba insultas, širdis gali staiga sustoti.

Esant didesniam šių medžiagų kiekiui kepenys jų nespėja suardytikraujospūdis kyla. Būkite fiziškai aktyvūs.

vidinė hipertenzija

Kiekvieną dieną bent 30 min. Vidinė hipertenzija padeda sureguliuoti širdies darbą. Susireguliuokite svorį.

Taisyklingas kvėpavimas daro stebuklus kovojant su arterine hipertenzija ir astma

Nuoseklūs tyrimai rodo, kad antsvoris labai apsunkina širdies veiklą ir dėl to kraujospūdis padidėja. Numetus svorio, palengvėja judėjimas, širdis nebejaučia didelio spaudimo, išlaisvinamas kraujagyslių darbas ir kraujospūdis sumažėja.

vidinė hipertenzija

Naudokite daugiau česnako. Česnakai mažina kraujospūdį ir reguliuoja cholesterolio kiekį. Gerkite krapų sėklų ir čiobrelių arbatą.

vidinė hipertenzija

Rūkymas didina kraujotakos ligų riziką. Rūkaliams labai anksti pažeidžiamas vidinis kraujagyslių sienelės sluoksnis — endotelis, sutrinka jo vidinė funkcija, prasideda aterosklerozė arterijų siaurėjimas. Rūkymas taip pat didina kenksmingą kitų rizikos veiksnių poveikį širdžiai vidinė hipertenzija kraujagyslėms — kraujo riebalų lipidųcukrinio diabeto, padidėjusio kraujospūdžio.

vidinė hipertenzija

Venkite streso, būkite pozityvesni. Stenkitės, kad būtų kuo daugiau teigiamų emocijų ir motyvacijos keistis, juoko, geros nuotaikos, šypsenos, optimistinio požiūrio į gyvenimą.

Aigustė Tavoraitė Daugiau nei pusę šalies gyventojų vargina padidėjęs kraujo spaudimas, tačiau dalis jų apie tai gali net neįtarti. Neretai pacientas nejaučia jokių padidėjusio kraujospūdžio simptomų ir apie šią ligą sužino tik įvykus miokardo infarktui, insultui ar išryškėjus inkstų funkcijos nepakankamumui.

Stenkitės mylėti save, savo artimą ir viską kas mus supa.

Taip pat perskaitykite