Vaikščiojimas basomis su hipertenzija, Užduotis vasarai: kas rytą pabraidykime basi po rasą

Dabar ir medikai pataria kuo dažniau braidyti po rasą, vaikščioti po žolę, karštą smėlį, paplūdimio žvirgždą ir net kambaryje patiestą kilimą.

Kad kojos būtų gražios

Bėgiojimas basomis, bėga basa, basas, be batų, bėgiojimas pievoje Vaikštant basomis šiurkštus, dygus ar minkštas pagrindas dirgina padus ir palankiai veikia visą organizmą. Taip yra todėl, kad paduose išsidėstę aktyvieji taškai susieti su kiekvienu vidaus organu.

vaikščiojimas basomis su hipertenzija

Masažuojant tuos taškus, galima stimuliuoti viso organizmo veiklą. Rankos nykštys siejasi su nervų sistema, smilius — su kaulų ir raumenų sistema, didysis — su širdimi ir kraujagyslėmis, bevardis — su skrandžiu ir žarnynu, o mažylis — su šalinamąja ir lytine sistemomis. Labai panaši sąsaja su organizmo sistemomis būdinga ir kojų vaikščiojimas basomis su hipertenzija.

Be to, pėdose dar yra aktyvieji taškai, besisiejantys su atskirais organais. Susiję straipsniai Vaikščiojimas basomis su hipertenzija masažas: pavyzdys, kaip maži dalykai daro stebuklus Pavyzdžiui, pėdos vidurys siejasi su plaučiais, o pats jos centras — su širdimi.

Didžiojo piršto pagalvėlė turi įtakos smegenims ir psichikai, antrojo piršto — stuburui ir galūnėms, trečiojo — kraujagyslėms ir raumenų mitybai, ketvirtojo — skrandžiui ir kasai, penktojo — inkstams ir šlapimo sistemai.

vaikščiojimas basomis su hipertenzija

Viršutinės pėdos pusės vidurys siejasi vaikščiojimas basomis su hipertenzija tulžies pūsle, o apatinės pusės vidurys — su kepenimis, kraujodaros organais. Masažuojant aktyvųjį tašką paveikiamas su juo susietas vidaus organas ir kartu visas organizmas.

Užduotis vasarai: kas rytą pabraidykime basi po rasą

Todėl, užuot masažavus tam tikrą tašką, galima pamasažuoti visą pėdą ir jos pirštus. Lengviausia tai padaryti vaikštant basomis: dirvožemio nelygumai, akmenukai, skiedrelės, žolės dirgina aktyviąsias zonas ir sukelia vidaus organų atsakomąją reakciją. Net jeigu žmogus jaučiasi gerai, kokio nors organo veikla gali būti sutrikusi.

vaikščiojimas basomis su hipertenzija

Laiku jo nepradėjus gydyti, po keleto sulčių mišinys hipertenzijai gydyti gali labai pablogėti sveikata.

O vaikštant basomis gali savaime atsinaujinti organų energetinis balansas.

vaikščiojimas basomis su hipertenzija

Vaikščioti basomis apskritai yra puiki profilaktikos priemonė: pagerėja savijauta, vidaus organų kepenų, širdies, inkstų, skrandžio, vaikščiojimas basomis su hipertenzija, plaučių, galvos smegenų bei regėjimo organų veikla. Nusiavus batus ir basomis atsistojus ant žemės, užvaldo nenusakomas lengvumo ir laisvės pojūtis. Vaikščioti basomis labai naudinga stuburui.

Vaikščiojimas - į pagalbą jūsų nugarai

Ypač moterų, kurios linkusios avėti aukštakulnius batus. Mat dažnai avint avalynę aukšta pakulne pakinta kūno svorio centras.

  • Vaikščiojimas - į pagalbą jūsų nugarai
  • Basomis ant žolės.
  • Dauguma jų, deja, palieka š Anesteziologų-reanimatologų draugijos konferencija m.
  • Vaikščiojimas basomis – nemokamas pėdų masažas, verta ne tik paplūdimyje - LRT
  • Vaikščiojimas basomis: naudingas ir sveikiems, ir ligotiems - DELFI Vasara

Dėl šios priežasties stuburo juosmens srityje susiformuoja dar vienas linkis, jis nevienodai paskirsto krūvį čia esantiems slanksteliams. Ilgainiui pasislenka ne tik juosmens, bet ir krūtinės bei kaklo srities slanksteliai, ir pradeda kamuoti galvos skausmas, nemiga, stenokardijos priepuoliai.

Vaikščiojimas basomis – nemokamas pėdų masažas, verta ne tik paplūdimyje

Dar daugiau: moters kryžkaulis yra stipri refleksogeninė zona, tad čia išsidėstę daugybė aktyvių taškų, glaudžiai susijusių su gimda ir kitais lytiniais organais, šlapimo pūsle, tiesiąja žarna. Kaip vaikščioti basomis Iš daugelio vaikštinėjimo basomis metodikų galima išsirinkti tinkamiausią ir prieinamiausią.

vaikščiojimas basomis su hipertenzija

O derinant keletą atskirų metodikų, galima pasiekti geriausią rezultatą. Pačios populiariausios yra keturios: vaikščiojimas po karštą smėlį; vaikščiojimas po žvirgždą arba jūros smėlį; vaikščiojimas duriančia danga; vaikščiojimas minkšta danga.

Vyras liko be žado: jį pakerėjo ne tik merginos šypsena, bet ir jos kojos, kurios buvo gražios ir sveikos… Pasirodo, jau seniai mokslininkų yra įrodyta, jog tos moterys, kurios dažniau vaikšto basomis kojomis, turi sveikesnes ir gražesnes kojas…Taigi, vasara puikus metas ir mums, visai kaip toms Honolulu gražuolėms, visa tai išbandyti ir pajausti. Vaikščiojimas basomis gali padėti tiems, kurie kenčia nuo plokščiapėdystės. Jei Jūsų mažylis turi plokščiapėdystę, pravartu būtų vasarą jam leisti kuo daugiau vaikščioti basomis.

Visos metodikos skiriasi savo poveikiu. Pirmoji rekomenduotina norint suaktyvinti viso organizmo funkcijas. Antroji naudinga sergant kai kuriomis ligomis, pavyzdžiui, lėtiniu cholecistitu arba šlapimo sistemos ligomis.

Civilizuoto žmogaus elgesio taisyklės – liežuvio valymas [1]

Trečioji tinka širdies ir kraujagyslių bei kaulų ir raumenų sistemų profilaktikai bei gydymui. Ketvirtoji labiausiai tinka nervų sistemos ligų profilaktikai ir gydymui. Taigi reikia kuo dažniau pavaikščioti basomis.

vaikščiojimas basomis su hipertenzija

Ar namie, ar darbe — bent 15—20 minučių per dieną. O vasarą tiesiog būtina įprasti vaikščioti basomis ir taip stimuliuoti vidaus organus.

Vaikščiojimas basomis — nemokamas pėdų masažas, verta ne tik paplūdimyje 1 LRT. Vaikščiojimą basomis galima būtų pavadinti savotiška modernaus gyvenimo prabanga. Gydymą per pėdas pirmasis apie metus raštu paminėjo amerikiečių gydytojas Viljamas Ficdžeraldas. Jam buvo žinoma, kad Centrinės ir Šiaurės Amerikos čiabuviai nuo seniausių laikų gydydavo įvairius negalavimus stimuliuodami pėdose esančius aktyvius organizmo taškus.

Taip pat perskaitykite