Sportinė mityba sergant hipertenzija, Ką reikia žinoti pradedant sportuoti, kad nepakenktume savo širdžiai

bimba.lt - Mityba sergantiems hipertenzija

Bedruskė dieta gali sumažinti kraujospūdį Domantė Juknonytė Man diagnozavo hipertenziją. Šeimos gydytoja patarė koreguoti mitybą.

sportinė mityba sergant hipertenzija profesijos hipertenzija

Norėčiau daugiau žinoti, ką specialistai rekomenduoja valgyti, o ko atsisakyti sergant šia liga. Milda, 37 m.

Ekstremalios pramogos ir arterinė hipertenzija: ar suderinama?

Druska iškreipia maisto skonį, todėl kuo daugiau jos vartojame, tuo didesnį poreikį jaučiame. Per dieną galima suvartoti ne daugiau nei du gramus druskos.

sportinė mityba sergant hipertenzija ar galima gauti negalią esant 3 laipsnių hipertenzijai

Kauno klinikų Gastroenterologijos klinikos gydytoja gastroenterologė, dietologė doc. Aida Žvirblienė teigia, jog maistas tiesiogiai veikia kraujospūdį, todėl sveika mityba gali padėti kontroliuoti hipertenziją.

Svarbūs polifenoliai, kurių gausu vaisiuose ir daržovėse, — jie mažina oksidacinį stresą, reguliuoja cholesterolio apykaitą, - apie hipertenzijai tinkamą mitybą pasakoja A. Ligos kontrolei per dieną patartina suvartoti ne mažiau nei gramų maistinių skaidulių, kurios sportinė mityba sergant hipertenzija pat mažina cholesterolio kiekį kraujyje.

Kad užtikrintume tokį kiekį, kiekvieno valgymo metu reikėtų suvartoti ne mažiau nei du tris šviežius vaisius arba daržoves.

sportinė mityba sergant hipertenzija bėgiojimo hipertenzija gydymas

Vaisiai tinka užkandžiaujant, pagrindinių valgymų metu rinkitės daržoves. Pasidomėjus, kokią vietą mitybos racione turėtų užimti mėsa, A.

Žvirblienė pataria jos vartoti ne daugiau kaip g per dieną.

sportinė mityba sergant hipertenzija žemas kraujospūdis su hipertenzija vyresnio amžiaus žmonėms

Vietoje druskos — žolelės A. Svarbu žinoti, kad perdirbtuose produktuose ir rūkytos mėsos gaminiuose randami dideli jos kiekiai, todėl šių produktų vartojimą taip pat reikėtų riboti. Atsisakius druskos, kraujospūdis gali sumažėti net 11 mmHg. Vietoje druskos geriau vartoti prieskonines žoleles, kurios lygiai taip pat pagardina maistą.

Mitybos rekomendacijos sergantiems arterine hipertenzija

Mokslininkai spėja, jog nutukimo sąlygojama rezistencija atsparumas insulinui lemia kraujospūdžio padidėjimą. Kiti tyrimai įrodo, jog pradinio kūno svorio padidėjimas 10 procentų pakelia kraujospūdį 7 milimetrais mmHg gyvsidabrio stulpelio.

O numetus 4 kilogramus nuo pradinio kūno svorio, sistolinis viršutinis kraujospūdis gali sumažėti net 6 mmHg.

sportinė mityba sergant hipertenzija kraujagyslių hipertenzijos gydymas liaudies gynimo priemonėmis

Žmonėms, susiduriantiems su padidėjusiu kraujo spaudimu, svarbu formuoti teisingus mitybos įpročius. Verta žinoti puodeliai kavos per dieną nedidina hipertenzijos rizikos.

  • Tačiau fizinio aktyvumo treneriai susiduria su apmaudžiomis klaidomis, kurias daro sportuoti pradedantys žmonės.
  • Druskos pakaitalas hipertenzijai
  • Diabetas yra hipertenzijos priežastis

Svarbu vengti saldintų vaisvandenių, o įvairias sultis — skiesti arba vartoti kaip maistą, kadangi jose yra kalorijų. Per dieną patariama išgerti stiklines vandens.

sportinė mityba sergant hipertenzija hipertenzijos bakas

Taip pat perskaitykite