Mankšta senyvo amžiaus žmonėms, sergantiems hipertenzija, vaizdo įrašas

mankšta senyvo amžiaus žmonėms, sergantiems hipertenzija, vaizdo įrašas

Širdies ir kraujagyslių sveikata bei mažesnis kraujospūdis Sumažinta nerimo ir depresijos rizika Pagerėjęs miegas Be to, mankšta yra viena iš kontroliuojamų demencijos rizikos veiksniai. Pratimai senjorams Nesvarbu, kiek metų gali būti tavo tėvai, niekada nevėlu susitvarkyti ir išlikti sveikiems.

Šie mankšta senyvo amžiaus žmonėms padės jums pradėti. Kliūtys mankštintis ir kaip jas įveikti Pabandyti įsitraukti į įprastą mankštos režimą vyresniems suaugusiems žmonėms gali būti sunku, nes juos gali atbaidyti skausmai ir skausmai ar susirūpinimas dėl sužeidimų ar kritimo.

Jei tai yra pirmas kartas mankštintis, jie gali būti įstrigę ir nežino, nuo ko pradėti. Sveikatos problemos Dusulys.

Informacija sergantiesiems plautine hipertenzija

Jei jūsų tėvas jaučia dusulį, tai gali būti tiesiog dėl to, kad jie yra netinkamos formos, arba dėl sveikatos būklės. Pirmiausia būtinai pasikonsultuokite su savo gydytoju, kad įsitikintumėte, ar mankštą galima atlikti, ir rekomenduokite tinkamą tvarką. Geriausias būdas pradėti yra lėtas pasivaikščiojimas su draugais arba švelni grupinė mankšta vyresnio amžiaus žmonėms, o buvimas kartu su kitais užtikrins, kad iškilus problemoms, kažkas padės.

Sąnarių skausmas. Kitas dažnas barjeras yra sąnarių mankšta senyvo amžiaus žmonėms. Daugelis vyresnių suaugusiųjų mankšta senyvo amžiaus žmonėms sąnarių skausmais sportuodami, kurie gali atsirasti dėl artrito arba dėl to, kad bėgant metams trūksta sąnarių judėjimo.

Eimantas Venckus - Gyvenimo Ratas Labas, Labai daug gaunu laiškų su klausimais apie aukštą kraujo spaudimą hipertenzija ir kaip su juo tvarkytis, nuo ko jis sukyla ir kokios galimos pasekmės. Arterinė hipertenzija - aukšto kraujo spaudimo liga. Kraujo spaudimas gali trumpam padidėti ir sveikiems, pavyzdžiui stipriau susijaudinus, dirbant sunkų fizinį darbą, sportuojant.

Svarbu jiems priminti, kad sportuodami jie gali sumažinti sąnarių skausmą ir sustingimą. Pratimai gali padidinti sąnarių lankstumą, jungiamųjų raumenų jėgą ir ištvermę tęsti. Įsitikinkite, kad sąnariams suteikiama galimybė sušilti, įlipant į pratimus.

kokia apkrova galima esant hipertenzijai neišgydoma hipertenzija

Sąnariams draugiški pratimai apima vandens aerobiką, plaukimą ir vaikščiojimą avint batus su paminkštintais vidpadžiais. Pirmiausia pasitarkite su savo gydytoju, kuris turėtų galėti patarti, koks pratimų dažnumas ir rūšys vaizdo įrašas tinka jūsų tėvų būklei.

Kovojantiems su aukštu kraujospūdžiu: iš savo valgiaraščio išbraukite kai kuriuos produktus

Jei jūsų tėvai turi vaizdo įrašas pėdas arba netinkamas vaikščiojimo būdas eisenapodologas gali rekomenduoti ortotikus dėvėti batų viduje, kad padėtų pakelti lankus, pagerinti išlyginimą ir sumažinti kelio sąnarių įtampą. Energijos stoka.

Kai kuriais atvejais jūsų tėvas gali pranešti apie energijos trūkumą. Taip gali būti todėl, kad šiuo metu jų kūno rengybos lygis yra žemas, arba dėl vartojamų vaistų. Jei jūsų tėvams trūksta kūno rengybos, išmokykite juos mankštos vaizdo įrašas ir kaip tai iš tikrųjų gali padidinti jų energijos lygį.

Kai kuriais atvejais reguliariai mankštinantis gali tekti, kad jiems nebereikės vartoti vaistų dėl tam tikrų problemų, su kuriomis jie susidūrė praeityje.

Tačiau tai ne jums nuspręsti; tik jų medicinos specialistas gali priimti sprendimą dėl vaistų mažinimo. Susidomėjimo stoka Pagrindinė kliūtis vyresnio amžiaus suaugusiems sportuojantiems yra susidomėjimo stoka. Prieš skatindami tėvą sportuoti, užduokite jiems keletą klausimų, ar jie galėtų pagerinti savo sveikatą ir kūno rengybą, ar jiems patinka užsiėmimai lauke, ar lauke, ir kiek laiko jie galėtų skirti mankštai.

Čia yra keli būdai, kaip galite padėti savo tėvams naudotis mankšta išorinis or būdinga motyvacija. Išorinė motyvacija sergantiems hipertenzija iš atlygio. Atlygis gali būti apčiuopiamas, pavyzdžiui, dovana, arba nematerialus, pavyzdžiui, mylimo žmogaus pagyrimas.

Išorinė motyvacija naudoja atlygį ar paskatas, kad padidintų norimo tikslo tikimybę. Jei jūsų tėvas stengiasi išlikti motyvuotas, pabandykite pasiūlyti jiems atlygį už pratimų atlikimą.

hipertenzijos gydymo 1 etapas kurios grupės hipertenzija cukrinis diabetas

Išorinės motyvacijos, kurią galite naudoti, pavyzdys: siūlote susitikti su jais priešpiečiams artimoje vietoje, kur reikia trumpam pasivaikščioti, arba leisti savo anūkams prisijungti prie pratybų.

Jei jie žino, kad atlygis yra susijęs su mankšta, jie gali būti labiau linkę mankštintis.

Saugūs pratimai vyresnio amžiaus suaugusiems

Išorinė motyvacija geriausiai naudojama tada, kai atlygis nepraranda vertės. Tokio atlygio pasiūlymas, kaip mankšta su anūkais ar nuvežimas į naują, jiems patiksiančią vietą, gali būti daug efektyvesnis ir gali vaizdo įrašas labiau motyvuoti, nei pasiūlyti fizinį atlygį, pavyzdžiui, maistą ar brangią vaizdo įrašas.

Vidinė motyvacija apima vidinį atlygį, kuris ateina iš vidaus ir yra susijęs su pačiu elgesiu mankšta.

didelio ramybės širdies ritmo poveikis sveikatai dieta ir hipertenzija

Motyvacija mankštintis taip pat gali kilti supratus, kad atlikdami užduotį sergantiems hipertenzija gaus trumpalaikę perspektyvą, vidutinės trukmės laikotarpiu galės dalyvauti įvairesnėje veikloje arba per ilgesnį laiką ugdydami ištvermę, jėgą ar lankstumas.

Priešingai nei išorinė motyvacija, vidinė motyvacija nereiškia jokio akivaizdaus išorinio atlygio. Norėdami padidinti savo tėvų vidinę motyvaciją mankštintis, pabandykite jiems priminti, kad tai padės jiems dalyvauti daugiau veiklų su šeima ir draugais arba kad tai gali sumažinti apsilankymų medicinos klinikoje ar ligoninėje skaičių.

Fizinio aktyvumo – tiek, kiek reikia

Tai gali sukelti vidinį susidomėjimą ir motyvuoti norėti sportuoti savo noru, pasiekti norimą naudą. Žmonės, kurie yra iš esmės motyvuoti, dažniau laikosi veiklos ir ją gerai atlieka, palyginti su tais, kuriuos motyvuoja tik išorinis atlygis. Daug garsiau nei įprasti telefonai ar planšetiniai kompiuteriai. Pagrindinės sritys, į kurias reikia atkreipti dėmesį mankštinantis Trys pagrindinės sritys, į kurias reikia atkreipti dėmesį, yra pusiausvyra, kardio ir jėga.

Žemiau yra šeši saugūs ir lengvi pratimai, į kuriuos galbūt norėsite įtraukti savo tėvus. Tarp pagyvenusių žmonių, gyvenančių namuose, beveik pusė kritimų sukelia traumą. Pusiausvyros pratimai padeda išmokyti smegenis greitai reaguoti, kai yra pavojus nukristi, ir reaguoti - be sergantiems hipertenzija minties - teisingais judesiais, kad pagautumėte arba išvengtumėte kritimo.

Šoninės kojos pakeltas Atlikdami šį pratimą, naudokite kėdę, kuri padėtų išlaikyti pusiausvyrą. Pradėkite stovėdami už kėdės atskirtomis kojomis. Pradėkite keldami dešinę koją lėtai į šoną, laikydami kojų pirštus nukreiptus į išorę ir atgal tiesiai. Nuleiskite koją ir pakartokite mankšta mankšta senyvo amžiaus žmonėms amžiaus žmonėms koja. Atlikite šį judesį dešimt kartų per koją, šiek tiek pailsėję tarp kiekvieno pratimo.

Arterinė hipertenzija (Padidėjęs kraujo spaudimas)

Ėjimas nuo kulno iki kojų Pradėkite padėdami dešinę koją priešais kairiąją koją ir įsitikindami, kad kulnas liečiasi prie kojų pirštų galiukų. Toliau sergantiems hipertenzija apie 20 žingsnius. Šis pratimas, nors ir lengvas, padeda pagerinti pusiausvyrą ir sustiprina kojas, o tai padeda išvengti kritimų.

Aukštas kraujo spaudimas yra vienas iš kontroliuojamų demencijos rizikos veiksnių.

Kraujo spaudimą galima reguliuoti ne tik vaistais

Kardio ar aerobikos pratimai gali treniruoti įvairius raumenis, tačiau yra skirti pirmiausia treniruoti širdies raumenį. Širdies ir kraujagyslių tinkamumas yra širdies ir plaučių gebėjimas tiekti deguonies turtingą kraują į raumenų audinius ir raumenų gebėjimas naudoti deguonį, kad būtų gaminama energija fiziniam aktyvumui.

koks pratimas sergant hipertenzija kokia gali būti hipertenzijos priežastis

Vaikščiojimas Vaikščiojimas turi tiek daug naudos pagyvenusiems žmonėms. Tai gali padėti pagerinti sveikatą, pusiausvyrą, taip pat sustiprinti raumenis. Vaikščiojimas buvo susijęs su širdies ligų, insulto ir diabeto rizikos sumažėjimu.

2 hipertenzijos apribojimai hipertenzija klausimai atsakymai

Jei jūsų tėvas kurį laiką mankštinosi, paraginkite juos pradėti vaikščioti po keletą minučių kiekvieną dieną ir lėtai didinkite atstumą, kol jie galės patogiai vaikščioti. Plaukimo ir baseino treniruotės Plaukimas yra idealus pratimas senjorams, nes yra maža traumų rizika prižiūrint.

Treniruotės vandenyje veikia daugumą kūno raumenų grupių, todėl tai yra ideali treniruotė senjorams.

Taip pat perskaitykite