Geriausias širdies sveikatos pratimų tipas

The power of introverts - Susan Cain

Autorius: Monika Kairienė Publikuota: Fizinio aktyvumo naudos sveikatai neįmanoma pervertinti. Žinome, kad fizinis aktyvumas — viena svarbiausių geros savijautos ir sveikatos dalių. Aktyvus gyvenimo būdas lemia mažesnę širdies ir kraujagyslių ligų riziką, mažina osteoporozės riziką, gerina nuotaiką.

Sporto medicinos gydytojas: idealu derinti kardio ir jėgos treniruotes

Tačiau kokias treniruotes pasirinkti? Kardio ir jėgos treniruotės Pasak sporto medicinos gydytojo Manto Ambraškos, kardio treniruotėmis įvardijamos vidutinio intensyvumo treniruotės, kurios trunka ne mažiau 10 minučių, standartiškai siūloma 30 minučių treniruotės trukmė.

Nuoroda nukopijuota aA Net jeigu jums jau diagnozuota vienokia ar kitokia širdies liga, gyvenimo būdo pakeitimas gali padėti jums nugyventi ilgesnį, sveikesnį ir daugiau malonumo teikiantį gyvenimą. Aktyvumas — absoliučiai būtinas dalykas sveikai širdžiai.

Kardio treniruotės metu kvėpavimas turėtų padažnėti, žmogus — suprakaituoti. Tiesa, požiūris į kardio treniruotes keičiasi.

geriausias širdies sveikatos pratimų tipas ar donorystė padeda sergant hipertenzija

Jėgos treniruočių metu dirbama su svoriu — savo kūno arba svareliais, svarmenimis, virvėmis, gumomis. Pasak gydytojo, jėgos treniruotės kai kuriuos žmones gali labiau motyvuoti.

Sportas turėtų būti labai svarbus vidutinio ir vyresnio amžiaus žmonėms, kuriems reikia itin atidžiai rūpintis kūno ir proto sveikata. Tačiau kaip reikėtų mankštintis, norint apsisaugoti nuo demencijos? Kvinslando universiteto mokslininkai atliko tyrimą, kuris atskleidė efektyviausią sporto režimą. Mokslininkai nustatė, kad efektyviausiai nuo demencijos apsaugo aukšto intensyvumo intervalinės treniruotės.

Pradedantiesiems jėgos treniruotes gydytojas geriausias širdies sveikatos pratimų tipas pradėti nuo pratimų su savo kūno svoriu. Sporto medicinos gydytojas Mantas Ambraška.

Kokie pratimai stiprins širdį ir padės sulieknėti?

Asmeninio archyvo nuotr. Ambraška nesutinka su vyraujančiu įsitikinimu, kad kardio treniruotės skirtos širdies ir kraujagyslių sistemos sveikatai palaikyti, o jėgos — tvirtesniam kūnui. Tarkime, kardio treniruočių metu tarp pratimų pakartojimų vis tiek treniruojamos kažkokios raumenų grupės.

geriausias širdies sveikatos pratimų tipas dietiniai hipertenzijos apribojimai

Tai gali pridėti kažkiek jėgos, bet ne tiek daug, hipertenzija ir varpeliai jėgos treniruotė. O jėgos treniruotė pridės daugiau jėgos kažkuriai raumenų grupei, bet tuo pačiu įdarbins ir širdies raumenį.

geriausias širdies sveikatos pratimų tipas inkstų hipertenzijos gydymo vaistai

Kaip derinti kardio ir jėgos treniruotes? Pasak sporto medicinos gydytojo M. Ambraškos, šiuolaikiniam žmogui, gyvenančiam sėsliai, geriausia būtų derinti abi treniruočių rūšis, nors Lietuvoje dėl prastos širdies ir kraujagyslių ligų statistikos reikėtų akcentuoti kardio treniruočių svarbą.

geriausias širdies sveikatos pratimų tipas pratimai osteochondrozei su hipertenzija

Tai turės teigiamą poveikį ir raumenims, ir kaulams, ir širdies ir kraujagyslių sistemai, bet didžiausias poveikis bus širdies ir kraujagyslių sistemai. O jėgos treniruotės didesnį poveikį turės raumenims, kaulams, osteoporozės profilaktikai. Sėsliai gyvenančiai žmonijai jėgos treniruotės labai sveikintinas dalykas, kad kaulai nepamirštų, kam buvo sutverti, neprarastų tvirtumo.

Taigi kiek laiko per savaitę reikėtų skirti kardio ir jėgos treniruotėms?

Taip pat perskaitykite