Geriausias bėgimo būdas širdies sveikatai. GYVENIMO BŪDAS - Sveikas Žmogus

geriausias bėgimo būdas širdies sveikatai

kokie vaistai nuo hipertenzijos sergant cukriniu diabetu dėlių dėl hipertenzijos nustatymo vietos

Skirtingos bėgimo rūšys turi skirtingą naudą ir tikslą. Štai populiariausios bėgimo rūšys: Paprastas bėgimas: žmonės tai vadina tiesiog normaliu bėgimu.

Tačiau saikingas bėgimas naudingas ir fizinei, ir psichinei sveikatai. Čia aprašomi tik keli įrodyti bėgimo bėgiojant 3—4 kartus per savaitę nuo 20 iki 30 min.

Tai trumpo-vidutinio atstumo nuotolis apie 10 kilometrųkurį bėgikas įveikia savo natūraliu tempu. Ilgas bėgimas: tempo prasme ilgas bėgimas nesiskiria nuo paprasto bėgimo, tiesiog distancija išauga iki kilometrų.

hipertenzija iki 30 metų sergant hipertenzija, galima atlikti masažą

Ilgas bėgimas pagerina bendrą fizinę būklę ir ištvermę. Intervalinis bėgimas: trumpi, intensyvūs bei pasikartojantys bėgimai su trumpomis pertraukomis.

Bėgimas - sveikata

Tokio tipo intervaliniai bėgimai lavina jėgą ir greitį. Bėgimas į kalną: į intervalinį bėgimą panašus bėgimo būdas, kuomet atliekami atskiri bei intensyvūs bėgimai. Pavyzdžiui, 10 užbėgimų į kalną, po kiekvieno nusileidžiant nuo kalno pėščiomis.

Bėgimas atsistatymui: lėto tempo bėgimai, kurie naudingi po intensyvių bėgimų.

maisto produktai, turintys daug kalio, širdies sveikatai meilė ir hipertenzija

Pavyzdžiui, 4 minučių bėgimas lengvu tempu po intervalinio bėgimo ar bėgimo į kalną. Progresinis bėgimas: tai bėgimo rūšis, kurios principas yra pradėti bėgti lėtu, o užbaigti greitu tempu. Tokio tipo bėgimas lavina ištvermę, greitį bei sumažiną bendrą nuovargį.

Įvairūs Per pastaruosius dešimtmečius bėgimas tapo labai populiarus sveikatai stiprinti. Vis daugiau žmonių reguliariai bėgioja. Per pastaruosius dešimtmečius bėgimas tapo labai populiarus sveikatai stiprinti.

Štai paprastas progresinio bėgimo pavyzdys: 8 kilometrai normaliu tempu bei pabaigoje 1,5 kilometro greitu tempu. Reziumė: yra įvairių bėgimo tipų, kurių kiekvienas skirtas saviems tikslams bei naudoms pasiekti.

Pats paprasčiausias bėgimo būdas — tai normalus bėgimas kiekvienam individualiai priimtinu tempu. Būtent fizinė veikla yra puikus būdas kalorijoms deginti. Bėgimas, išskirtinai, yra puikus pasirinkimas.

kvėpavimas maiše dėl hipertenzijos polisorbas hipertenzijai gydyti

Bėgimo metu apkraunami įvairūs kūno raumenys, todėl ir kalorijų sunaudojimas yra didesnis 2. Didesnis kalorijų suvartojimas bėgant yra pagrįstas mokslu. Pavyzdžiui, buvo atliktas tyrimas su 12 vyrų ir 12 moterų, siekiant palyginti kiek kalorijų sudeginama bėgant bei einant metrų distanciją 3.

Bėgimas: kodėl verta ir kaip pradėti bėgioti?

Tyrimas buvo atliktas bėgant tiek keliu, tiek ant bėgimo takelio. Tyrimo rezultatai parodė, jog: Bėgdami ant takelio, tiriamieji sudegino 33 kalorijomis daugiau nei eidami ant to pačio takelio tą patį atstumą.

Labai smagus būdas sumažinti savo mirties riziką sukelia į marihuaną poveikį panašų efektą   1 Neturėkite žalingų įpročių ir sveikai maitinkitės - tai yra paprasčiausi būdai sumažinti savo mirties riziką. Tačiau yra ir dar vienas labai efektyvus būdas gyventi ilgiau ir sveikiau. Jis ne tik sumažina mirties riziką, bet ir sukelia didžiulį malonumą. Gyvenimo trukmė priklauso nuo daugybės faktorių - nuo gyvenimo būdo, mitybos, genų, gyvenamosios aplinkos.

Bėgdami keliu, tiriamieji sudegino 35 kalorijomis daugiau nei eidami tuo pačiu keliu tą patį atstumą. Sužinok daugiau:  Pratimai nugarai: tempimas, stiprinimas, patarimai Panašus kalorijų kiekis sudeginamas ir energingo plaukimo ar kovos menų treniruotės metu.

6 argumentai, kodėl verta bėgioti

Be to, 30 minučių bėgimo metu sudeginama daugiau kalorijų nei 30 minučių krepšinio žaidime 4. Reziumė: bėgimas — tai puikus pasirinkimas siekiant numesti geriausias bėgimo būdas širdies sveikatai. Bėgimo metu sudeginama daugiau kalorijų nei daugumos kitų fizinių veiklų metu.

Aukšto intensyvumo raumenų spazmai hipertenzija, pavyzdžiui intervalinis bėgimas ar bėgimas į kalną, gali naudoti kalorijas net 48 valandas po treniruotės 5. Viso kūno raumenis apkraunantys pratimai reikalauja energijos kalorijų ir vėliau tam, jog organizmas atsistatytų.

NAUDINGA ŽINOTI: bėgimas – viena iš prigimtinių žmogaus judėjimo erdvėje būdų

Tyrimo metu 10 vyrų intensyviai mynė dviratį 45 minutes siekiant paskaičiuoti po treniruotės sudeginamų kalorijų kiekį bei kalorijų deginimo trukmę. Vidutiniškai, kiekvienas dviratininkas sudegino kalorijų treniruotės metu bei papildomų kalorijų 14 valandų laikotarpyje po treniruotės 7. Nors paskutinis mokslinis tyrimas buvo atliktas su dviratininkais, tokia pat išvada tinka ir aukšto intensyvumo bėgimo treniruotėms.

Dviračio minimas yra tiesiog patogesnis būdas apskaičiuoti kalorijų sudeginimą laboratorinio tyrimo metu.

kaip nustatyti hipertenzijos stadiją ką daryti su sunkia hipertenzija

Gaila, tačiau šios geriausias bėgimo būdas širdies sveikatai kartais tiesiog padidina alkio jausmą bei svorio metimą paverčia iššūkiu. Keletas tyrimų priėjo išvados, jog po aukšto intensyvumo bėgimo treniruotės apetitas ženkliai sumažėja 8 ,  9.

  1. Dieta širdies sveikatai ir svorio metimui
  2. Skaitykite forume: Dalintis: Kaip pradėti bėgioti?

Natūralu, jog ir nepersivalgyti bus žymiai lengviau. Nors to paaiškinimas nėra tikslus, tačiau spėjama, jog tai įvyksta dėl to, jog aukšto intensyvumo bėgimas nuslopina alkio hormono grelino bei padidina sotumo hormono peptido YY PYY lygį.

Su 11 vyrų atliktas tyrimas įrodė, jog 60 minučių bėgimas ar 90 minučių jėgos treniruotė sumažino grelino lygį.

Vien tik bėgimas padidino peptido PYY gamybą 8. Kitas mokslinis tyrimas buvo atliekamas su 9 vyrais, siekiant išsiaiškinti bėgimo įtaką grelino lygiui.

Bėgti sveika

Mokslininkai priėjo išvados, jog grelino lygis nukrinta net valandoms po treniruotės 9. Reziumė: bėgimas sumažina alkio hormonų bei padidina sotumo hormonų gamybą.

Tai gali padėti numesti svorį. Įvairūs moksliniai tyrimai įrodo ryšį tarp pilvo riebalų ir padidėjusios 2 tipo diabeto, širdies ir kitų ligų rizikos 10 ,  Tyrimai rodo, jog vidutinio-aukšto intensyvumo fizinė veikla, tokia kaip bėgimas, gali sumažinti pilvo riebalus, net ir nekeičiant mitybos įpročių 12 ,  13 ,  Sužinok daugiau:  Ar blogai numesti svorio per greitai?

hipertenzija ir hipotenzija. atsispaudimų nauda sergant hipertenzija

Visgi, pilvo riebalams deginti efektyviausia yra vidutinio-aukšto intensyvumo fizinė veikla Galiausiai, 45 sveikų, tačiau fiziškai neaktyvių moterų analizė parodė, jog 3 kartus per savaitę atliekami aukšto intensyvumo pratimai padėjo ženkliai sumažinti tiek pilvo, tiek bendrą riebalų kiekį Geriausias bėgimo būdas širdies sveikatai daug įvairių tyrimų priėjo tos pačios išvados, jog vidutinio-aukšto intensyvumo aerobinė fizinė veikla padeda atsikratyti pilvo riebalų, net ir nekeičiant mitybos įpročių.

Cukraus kiekis kraujyje: bėgimas gali padėti raumenų ląstelėms tapti jautresnėms insulinui, o tai sumažina cukraus kiekį kraujyje.

Taip pat perskaitykite