Geras maistas širdies sveikatai

7 širdžiai naudingi produktai - DELFI Sveikata

Kiekvienais metais artėjant paskutiniam rugsėjo sekmadieniui, kuomet minima Pasaulinė širdies diena, įvairios sveikatos organizacijos kviečia atkreipti dėmesį į širdies ir kraujagyslių ligų prevenciją, aktyvesnį gyvenimo būdą. Dietologai ragina nepamiršti ir sveikos mitybos — tinkamai pasirinkti maisto gaminiai taip pat gali sustiprinti širdies veiklą.

ar plaukimas padeda sergant hipertenzija amžiaus įtaka hipertenzijai

Tačiau sveikai maitintis patariama nuolat, nes tai vienas iš geriausių būdų užkirsti kelią kai kurioms ligoms. Edita Gavelienė.

vaistas. hipertenzija vaistai nuo hipertenzijos su tachikardija

Dietologė išskiria 5 maisto gaminius, kurie, norintiems pagerinti širdies veiklą, galėtų paįvairinti kasdienį racioną.

Ruginė duona.

Dietologai primena ir sveikos mitybos svarbą — kai kurie maisto produktai taip pat gali prisidėti stiprinant širdį. Be to, rinktis organizmui naudingą maistą rekomenduojama visiems, nes tai yra vienas iš būdų išvengti kai kurių ligų. Edita Gavelienė. Dietologė nurodė 5 maisto produktus, kuriuos norintys padėti širdžiai turėtų įtraukti į kasdienį racioną.

Šiandien, anot gydytojos, duonos pasirinkimas parduotuvėse didžiulis, tačiau savo širdimi susirūpinusiems žmonėms reikėtų apsistoti ties ruginės duonos, pagardintos įvairiomis sėklomis, lentyna. Būtent tokia duona yra naudingiausia — ji gerina širdies veiklą, mat ruginiuose miltuose gausu nesočiųjų riebiųjų rūgščių ir daug lakolino rūgšties.

Sveika širdis

Duonos sudėtyje taip pat yra organizmui labai svarbių aminorūgščių — metionino ir lizino. Pastarasis būtent ir dalyvauja kraujodaros procesuose.

kalcio chloridas ir hipertenzija optimali širdies sveikata

Norintiems turėti sveiką širdį žuvis turėtų būti vienas svarbiausių patiekalų. Kaip teigia E. Gavelienė, pasirinkdami lašišą tikrai nesuklysite. Ji, kaip ir dauguma žuvies produktų, yra prisotinta baltymų ir Omega-3 riebalų rūgščių, kurios stiprina imunitetą, palaiko smegenų veiklą, geriną atmintį bei mažina riziką susirgti širdies aritmija ir ateroskleroze.

Angliavandeniai po širdies Grūdai suteikia vertingą kiekį angliavandenių, kurie yra pagrindinis jūsų kūno ir raumenų kuro šaltinis, ypač po ilgo kardio. Nors tai nėra pats sveikiausias pasirinkimas, angliavandenių šaltiniai, turintys daug glikemijos, pavyzdžiui, baltas angliškas bandelė ar riestainis, greičiausiai atstato energiją jūsų raumenyse. Jei norite ne taip greitai atkurti maistą, bet vėliau gauti daugiau maistinių medžiagų ir geriau stabilizuoti cukraus kiekį kraujyje, turėkite pilno grūdo maisto produktų, tokių kaip avižiniai dribsniai ar procentų viso grūdo duona. Geriausiai iš abiejų žodžių, virkite viso grūdo duoną arba avižinius dribsnius su medumi, kuris suteikia greito veikimo, aukštesnio glikemijos lygio angliavandenių jūsų kardioterminui. Pasirinkite šviežius vaisius Švieži vaisiai suteikia patogų ir maistingą angliavandenių kiekį po aerobinio aktyvumo.

Anot gydytojos, ruošiant žuvį patartina ją kepti ant grotelių arba orkaitėje nenaudojant papildomų riebalų, taip pat galima virti vandenyje arba garuose. Gydytojos dietologės teigimu, širdį sustiprinti norintys žmonės augalinių riebalų — aliejaus,  turėtų vartoti  šaukštus per dieną.

kettlebelio pratimai sergant hipertenzija šlapimas dėl hipertenzijos

Tai puikus mononesočiujų ir polinesočiųjų riebalų šaltinis, kuris gali padėti sumažinti cholesterolio bei cukraus kiekį kraujyje.

Tam puikiai tinka linų sėmenų, alyvuogių, graikinių riešutų, rapsų aliejus. Ispaninio šalavijo sėklos chia sėklos.

Medicinos vaizdo įrašas: Sveikatos patarimai: širdies ir kraujagyslių ligos Prieskoniai Jei prieskonius pridedate prie virimo vietoj druskos, pasirinkote tinkamą širdies pasirinkimą.

Šios pastaruoju metu itin populiarios sėklos, kurias galima dėti į bet geras maistas širdies sveikatai patiekalą, net actektų civilizacijoje buvo žinomos kaip sveikatos šaltinis.

Chia sėklos, prisotintos ląstelienos, turi net 8 kartus geras maistas širdies sveikatai Omega-3 riebalų rūgščių nei lašiša bei 5 kartus daugiau kalcio nei pienas, mažina cholesterolio kiekį kraujyje, taip pat infarkto riziką.

  • 5 maisto produktai širdžiai | Sveikata visiems
  • Obuoliuose yra ląstelienos, kuri mažina cholesterino lygį kraujyje, juose esantis kalis aktyvizuoja šalinimo sistemą, o pektinas padeda pašalinti iš organizmo kenksmingas medžiagas.
  • Štai ką iš savo mitybos vertėtų išbraukti visiškai arba geriausiu atveju tuo pasilepinti itin retai: Greitasis maistas Vartojant su saiku, aukštos kokybės jautiena širdžiai netgi naudinga, teigia kardiologė dr.
  • Tačiau daugeliu atvejų pirmiausia vertėtų pasinaudoti natūraliais metodais.
  • Hipertenzija liaudies gynimo priemonės 100 proc
  • Jogurtas Mokslininkų atlikti tyrimai parodė, kad jogurtas gali padėti apsisaugoti nuo periodontito.

Gydytojos teigimu, racioną vertėtų praturtinti arba šiomis sėklomis, arba maltais linų sėmenimis, arba maltomis kanapių sėklomis. Nors šių uogų sezonas jau pasibaigė, verta atsiminti, kad tai ne eilinės uogos — jose gausu polifenolių ir antioksidantų, kurie mažina organizme padarytą žąlą bei atstato širdies darbą.

natūralus maistas širdies sveikata apie hipertenziją Viktoras Tetiukas

Taip pat perskaitykite