Ashwagandha širdies sveikata

ashwagandha širdies sveikata
  • Hipertenzija 2 laipsnių 1 str
  • Ashwagandha: nauda, savybės ir poveikis
  • Ar yra hipertenzijos purškalų
  • Hipertenzija ir šios ligos dieta

Ashwagandha: nauda, savybės ir poveikis Ashwagandha: nauda, savybės ir poveikis Ashwagandha: nauda, savybės ir poveikis 4. Tyrimai parodė, kad tai yra stiprus adaptogenas, kuris gali sumažinti nerimą, palengvinti depresiją ir padėti hipertenzija aukštose grindyse įveikti stresą. Kas yra Ashwagandha? Ashwagandha arba tiesiog Migdomoji vitanija yra augalas, gimęs Indijoje, kur jis šimtmečius buvo naudojamas kaip tonizuojantis ir atkuriantis augalas.

hipertenzijos autoriaus metodai

Šiuolaikiniai vartotojai iš naujo atranda šią senovinę žolelę, kuri gali netiesiogiai pagerinti pažinimą kovojant su streso padariniais ir gerinant nuotaiką. Ajurvedos medicina naudoja Ashwagandha kaip įvairių sveikatos problemų sprendimą, tačiau dažniausiai ji skiriama prailginti ilgaamžiškumą, skatinti sveikimą ir padidinti lytinę funkciją.

Tyrimai patvirtina, kad Ashwagandha yra galingas adaptogenas1. Adaptogenai yra natūralios medžiagos, kurios padeda kūnui prisitaikyti prie streso ir normalizuoja antinksčių, endokrininės ir kitų kūno sistemų veiklą.

Daugelis vartotojų teigia, kad tai sumažina ashwagandha širdies sveikata, pakelia nuotaiką, palengvina ashwagandha širdies sveikata ir kitas miego problemas 2.

kuri iš žvaigždžių turi hipertenziją

Ashwagandha nauda ir poveikis Augantis tyrimų skaičius rodo, kad Ashwagandha yra saugus ir efektyvus papildas, galintis apsaugoti ir sustiprinti pažinimo funkcijas, taip pat skatinti bendrą sveikatą ir gerovę. Sumažinkite stresą, nerimą ir depresiją Ashwagandha šiuolaikiniams vartotojams yra geriausiai žinomas dėl savo dokumentais patvirtinto sugebėjimo kovoti su stresu ir nerimu3. Tyrimai su žmonėmis taip pat rodo, kad ji gali gydyti depresiją ir panikos sutrikimus5.

Vienas iš perspektyviausių Ashwagandha padarinių yra jo gebėjimas apsaugoti ir skatinti bendrą sveikatą ir gerovę sumažinant streso hormono kortizolio kiekį kūne. Aukštas kortizolio kiekis yra susijęs su daugybe neigiamų padarinių sveikatai, įskaitant susilpnėjusią imuninę funkciją, svorio padidėjimą, padidėjusį kraujospūdį ir širdies ligas6.

Įrodyta, kad 60 dienų Ashwagandha režimas veiksmingai sumažina kortizolio koncentraciją serume pacientams, sergantiems lėtiniu nerimu ir psichiniu stresu7. Gali netiesiogiai pagerinti pažinimo funkciją Yra nedaug tyrimų, susijusių su Ashwagandha gebėjimu tiesiogiai pagerinti atmintį ir pažinimo gebėjimus, tačiau jos galingos adaptogeninės galimybės netiesiogiai gali paskatinti geresnį pažinimą.

Tyrimai ne kartą parodė, ashwagandha širdies sveikata nerimas gali būti pagrindinis susilpnėjusių pažinimo galimybių veiksnys, išmatuojamai silpninantis susikaupimą ir atmintį8.

Nedideliame tyrime, kuriame dalyvavo 20 sveikų vyrų, buvo įrodyta, kad Ashwagandha pagerina tiek pažintinius, tiek psichomotorinius rodiklius9.

maisto produktai, didinantys hipertenziją

Apžvelgiant ajurvedinius vaistus, turinčius pažintį gerinančių ashwagandha širdies sveikata, pažymėta, kad Ashwagandha gali gydyti vaikų disleksiją Tyrimai su gyvūnais rodo, kad kasdienis Ashwagandha papildas veiksmingai užkerta kelią pažinimo pablogėjimui, padidindamas hipokampo plastiškumą Gydymas įvairioms sveikatos problemoms Taip pat įrodyta, kad Ashwagandha gali gydyti įvairius sutrikimus.

Artritas Ašvagandos ajurvedos vartojimas sąnarių nusiskundimų gydymui atrodo patvirtintas naujausiais tyrimais.

priemonės kovai su hipertenzija

Indijoje atliktas tyrimas, kuriame dalyvavo daugiau nei reumatoidiniu artritu sergančių pacientų, parodė, kad keletą savaičių vartojus Ashwagandha, daugiau nei pusei dalyvių pastebimas artritinių simptomų sumažėjimas, įskaitant skausmą, judėjimo problemas, sąnarių jautrumą ir patinimus Alzheimerio liga Ashwagandha tiriamas kaip galimas Alzheimerio ir kitų neurodegeneracinių ligų gydymo vaistas.

Naujausi tyrimai rodo, kad Ashwagandha slopina beta-amiloidinių plokštelių susidarymą — žinomos aminorūgščių formacijos, besikaupiančios Alzheimerio liga sergančių pacientų smegenyse ir trukdančios pažinimo procesams Tyrimai su gyvūnais taip pat rodo, kad Ashwagandha gali veikti kaip neuroprotekantas, užkertant kelią gliutamato neurotoksiškumo pažeidimams, paprastai susijusiems su neurodegeneraciniais sutrikimais Svorio reguliavimas Ashwagandha adaptogeninės savybės gali būti naudingos gydant nutukimą.

ashwagandha širdies sveikata

9 būdai pasirūpinti širdies sveikata

Tyrimas, kuriame dalyvavo 52 žmonės, kuriems diagnozuotas lėtinis stresas, parodė, kad dvi mg Ashwagandha paros dozės žymiai sumažino jaučiamą stresą ir potraukį maistui, taip pat sumažėjo kortizolis serume ir kūno svoris Sveikiems vyrams, vartojantiems — mg Ashwagandha per parą, buvo pastebimas raumenų jėgos pagerėjimas, palyginti su dalyviais, vartojusiais placebą.

Asmenims, vartojusiems Ashwagandha, padidėjo jėga štangos spaudime ir kojų tiesime, taip pat raumenų dydis, testosterono kiekis ir raumenų atsistatymas Vyrų seksualinė disfunkcija ir nevaisingumas Bandomasis tyrimas, kuriame dalyvavo 46 vyrai, kurių visų spermatozoidų kiekiai buvo ashwagandha širdies sveikata, parodė puikius rezultatus po trijų mėnesių kasdieninio gydymo mg  Ashwagandha dozėmis. Bandymai su gyvūnais taip pat parodė, kad Ashwagandha kairė ranka nutirpsta hipertenzija seksualinį potraukį, padidino sėklidžių spermos gamybą ir padidino testosterono kiekį serume Kraujospūdis Tyrimai rodo, kad Ashwagandha gali sukelti vidutinį, tačiau išmatuojamą kraujospūdžio sumažėjimą.

Chemoterapijos sukeltas nuovargis Nors Ashwagandha nėra skirtas vėžio gydymui, atrodo, kad tai yra vertinga papildoma terapijos priemonė vėžiu sergantiems pacientams.

Atsigavimas ir bendras sveikatos gerinimas Išsami esamų Ashwagandha tyrimų apžvalga patvirtina, kad terapinis poveikis nėra įrodytas. Apžvalgoje padaryta išvada, kad Ashwagandha pasižymi priešuždegiminėmis, priešvėžinėmis, antistresinėmis, antioksidantinėmis, imunomoduliuojančiomis ir atjauninančiomis savybėmis, gebančiomis daryti teigiamą įtaką endokrininei, širdies ir plaučių bei centrinei nervų sistemoms Kaip veikia Ashwagandha Pagrindinės Ashwagandha veikliosios medžiagos yra alkaloidai ir steroidiniai laktonai, bendrai vadinami vitanolidais.

Manoma, kad vitanolidai yra atsakingi už Ashwagandha fiziologinį aktyvumą. Vienas iš žinomų vitanolidų veikimo mechanizmų yra smegenyse cirkuliuojančio monoaminooksidazės ir GABA lygio reguliavimas. Tyrimai su ashwagandha širdies sveikata parodė, kad Ashwagandha padidina atsipalaidavimą, tačiau nesukelia mieguistumo, taip pat turi antidepresantinių savybių.

Manoma, kad Ashwagandha skatina dendritų susidarymą. Dendritai yra nervinių ląstelių, kurios priima signalus iš kitų neuronų, ataugos. Padidėjęs dendritų susidarymas laikomas padidėjusio smegenų jungiamumo žymeniu ir yra susijęs su sustiprintu pažinimu. Ashwagandhaje esantys aktyvūs ashwagandha širdies sveikata taip pat turi esminių antioksidacinių savybių Antioksidantai yra cheminės molekulės, kurios neleidžia potencialiai ashwagandha širdies sveikata oksidatoriams paveikti smegenų ir kūno ląsteles.

Ashwagandha širdies sveikata, kurioms įtakos turėjo oksidacija, gali virsti laisvaisiais radikalais, molekulėmis, kurios šalina ir pažeidžia aplinkines ląsteles. Laisvųjų radikalų veikimas gali sukelti ląstelių niokojimo grandininę reakciją, kuri labai susijusi su senėjimu ir įvairiomis ligomis, įskaitant Alzheimerio ligą.

ROYAL GREEN BIO ASHWAGANDHA (Ašvaganda), 430 mg, 60 kapsulių

Ashwagandha taip pat atrodo ashwagandha širdies sveikata veiksmingas priešuždegiminis papildas Uždegimas susijęs su įvairiais sutrikimais, ir manoma, kad daugelis Ashwagandha privalumų yra susiję su jo priešuždegiminėmis savybėmis. Dozavimas Remiantis tyrimais su žmonėmis, Ashwagandha ekstrakto dozavimo rekomendacijos paprastai yra — mg, vartojamos du kartus per dieną29, Ashwagandha reikia vartoti su maistu.

Ashwagandha gali sustiprinti raminamųjų ar kitų anksiolitikų, įskaitant alkoholį ir kai kuriuos nootropikus, poveikį. Tai taip pat gali sustiprinti vaistus, vartojamus kraujospūdžiui mažinti ar cukraus kiekiui kraujyje reguliuoti, todėl vartokite kitus vaistus pasitarę su gydytoju. Šalutinis poveikis Ashwagandha yra ypač saugus ir gerai toleruojamas, kai vartojamas vidutinėmis dozėmis.

prietaisai hipertenzijai gydyti namuose

Šalutinis poveikis yra retas ir paprastai susijęs su didelėmis dozėmis. Dažniausias šalutinis poveikis yra nevirškinimas ir viduriavimas, diskomfortas pilvo srityje ir mieguistumas Ashwagandha gali sąveikauti su kitais papildais ir vaistais. Jis gali sustiprinti raminamųjų vaistų ir kitų anksiolitikų poveikį. Nėščios ar maitinančios moterys Ashwagandha vartoti neturėtų.

Kūdikiai ir vaikai neturėtų vartoti Ashwagandha dėl ribotos informacijos. Verdiktas Ashwagandha buvo išsamiai ištirtas ir įrodyta, kad jis yra stiprus adaptogenas, padedantis kūnui ir smegenims prisitaikyti prie streso.

Taip pat įrodyta kaip anksiolitinė priemonė, galinti pagerinti nuotaiką ir padėti sureguliuoti miegą. Jo neuroprotekcinės savybės gali padėti gydyti ir išvengti neurologinių sutrikimų.

ASHWAGANDHA FORTE 800 90 TABL.

Nors Ashwagandha nesuteikia tiesioginio pažinimą gerinančio poveikio, jis gali netiesiogiai padidinti pažintinius gebėjimus mažindamas nerimą, depresiją ir gerindamas miego kokybę. Jis yra saugus, gerai toleruojamas, netoksiškas net didelėmis dozėmis ir turi labai mažai šalutinių poveikių.

Tačiau, kaip ir dauguma nootropikų, jo veikimo mechanizmai nėra visiškai suprantami. Didžioji dalis tyrimų, susijusių su kai kuriais Ashwagandha aspektais, buvo atlikti su gyvūnais, o ne su žmonėmis, o visas jo poveikio mastas ir galima sąveika nežinomi. Šaltiniai Chandrasekhar K, et al. A prospective, randomized double-blind, placebo-controlled study of safety and efficacy of a high-concentration full-spectrum extract of ashwagandha root in reducing stress and anxiety in adults.

Kontraindikacijos: nenustatytos, vis dėlto rekomenduojama atsargiai vartoti sergant ūminėmis uždegiminėmis ligomis ir paūmėjus lėtiniams susirgimams. Nimas Neem, Nimbamedis, Azadirachta indica Nimbamedžio lapuose yra specifinių medžiagų. Šatavari Shatavari, Asparagus racemosus, Šatmuli Subalansuoja moterų hormoninę sistemą, nes greitina kepenyse vykstantį estradiolio virtimo estrioliu procesą ir stimuliuoja progesterono sintezę. Tokiu būdu užkerta kelią nuo estrogeno priklausomų susirgimų fibromiomos, mastopatijos, endometriozės, gimdos kaklelio erozijos, sporadinės strumos vystymuisi.

Pratte, Ashwagandha širdies sveikata. Nanavati, V. Young, C. A double-blind, placebo-controlled evaluation of the anxiolytic efficacy of an ethanolic extract of withania somnifera. Naturopathic care for anxiety: a randomized controlled trial. The complex interaction between anxiety and cognition: insight from spatial and verbal working memory.

Effect of standardized aqueous extract of Withania somnifera on tests of cognitive and psychomotor performance in healthy human participants Pharmacognosy Res. Sharma, V. Gothecha, N. Ojha Dyslexia: A solution through Ayurveda evidences from Ayurveda for the management of dyslexia in children: A review Ayu. Manchanda, G. Kaur Withania somnifera leaf alleviates cognitive dysfunction by enhancing hippocampal plasticity in high fat diet induced obesity model BMC Complement Altern Med.

Farooqui, T. Farooqui, A. Madan, J. Ong, W. Kurapati, V. Atluri, T. Samikkannu, G. Garcia, M. An aqueous extract of Withania somnifera root inhibits amyloid β fibril formation in vitro. Kataria, R. Wadhwa, S. Kaul, G. Ashwagandha širdies sveikata the effect of Withania somnifera supplementation on muscle strength and recovery: a randomized hipertenzija 2 gydymas trial.

Azgomi, A. Zomorrodi, H. Nazemyieh, S. Fazljou, H. Bazargani, F. Nejatbakhsh, A. Jazani, Y. Effect of Withania somnifera Ashwagandha on the development of chemotherapy-induced fatigue and quality of life in breast cancer patients. Scientific basis for the therapeutic use of Withania somnifera ashwagandha : a review.

Vis dėlto, mokslininkai nuolat ieško papildomų būdų, kaip galima būtų sumažinti rizikos veiksnius ir išsaugoti sveiką širdį. Štai devyni dalykai, kuriuos reikia žinoti apie širdies sveikatą. Raskite laiko pusryčiams Ispanijoje atliktas tyrimas parodė, kad sveiki ir sotūs pusryčiai gali būti paprasčiausias būdas išvengti arterijų užsikimšimo.

Upadhyay, S. Khoshla, R. Kosuru, S. Singh Anxiolytic, antidepressant, and antistress activities of the aqueous extract of Cinnamomum tamala Nees and Eberm in rats Indian J Pharmacol. Konar, N. Shah, R. Singh, N. Saxena, S. Kaul, R. Wadhwa, M. Ahmed, D. Mofed, A. Zekri, N.

El-Sayed, M. Rahouma, S. Sabet Antioxidant activity and apoptotic induction as mechanisms of action of Withania somnifera Ashwagandha against a hepatocellular carcinoma cell line J Int Med Res. Mazzio, N. Li, D. Bauer, P. Mendonca, E. Tarka, M. Darb, L. Thomas, H.

Williams, K. Pingali, R. Pilli, N. Fatima Effect of standardized ashwagandha širdies sveikata extract of Withania somnifera on tests of cognitive and psychomotor performance in healthy human participants Pharmacognosy Res.

Magnezijos sulfato vartojimas hipertenzijai gydyti WebMD. Bookmark the permalink. Maisto papildas Himalaya Ashwagandha migdomoji vitanija natūraliai sumažina jūsų streso ir nerimo lygį, be jokio šalutinio poveikio. Sužinok daugiau! Parašykite komentarą.

Taip pat perskaitykite